Geuroplossingen voor luchtvaartmaatschappijen

Geur in de vervoersector begon al in 1959 toen de Parijse metro de geur van anjer in haar treinen introduceerde om het comfort en het welzijn te verhogen. Vandaag de dag is geur steeds belangrijker geworden voor veel luchtvaartmaatschappijen en andere reisorganisaties, omdat zij de waarde van klantenbinding en merkbekendheid inzien. Of u nu een extra gevoel van luxe wilt geven aan uw merk, een ontspannende omgeving wilt creëren voor angstige en gestreste reizigers, of een schone, hygiënische en uitnodigende ruimte voor passagiers wilt bevorderen, geur kan de oplossing bieden.

"De aankomst in een Cathay Pacific Lounge is direct herkenbaar en de passagier kan zich ontspannen in een vertrouwd gevoel van een comfortabel thuis."

Ben Schlappig – reisadviseur en blogger, One Mile At A Time.

Merkgebonden geuren

Geurmarketing is een belangrijk onderdeel geworden van de merkstrategie voor veel reisondernemingen. Air Aroma heeft kenmerkende geuren ontwikkeld voor merken als P&O Cruises, Carnival Cruises, Qantas Club Lounges, Dubai Metro en Cathay Pacific. Elke geur is specifiek ontworpen om merkidentificatoren op te roepen en tegelijkertijd te mengen met de esthetiek van de omgeving. Het resultaat is een signatuurgeur die precies de emotie en ervaring overbrengt die deze merken aan hun klanten willen overbrengen.

Ontspannende omgeving

Geur vermindert stress en angst in wachtkamers voor nerveuze reizigers.

Gevoel van luxe

Het toevoegen van geur aan ruimtes zoals business en first class lounges voegt waarde en prestige toe aan de klantervaring.

Begin met het ruiken van uw luchthaven en luchtvaartmaatschappij

Neem contact op met een Air Aroma vertegenwoordiger, we laten uw bedrijf in een mum van tijd heerlijk ruiken.