Uw autohandelaar begeuren

De auto-industrie is zeer concurrerend, de meeste klanten kopen zeer zelden een auto, waardoor eerste indrukken en merkentrouw van cruciaal belang zijn voor autodealers en fabrikanten. Geurmarketing heeft de kracht om uw merk effectief op te bouwen en de relatie met uw klanten te versterken.

Leer, rubber, was en verf. Autoshowrooms kunnen veel verschillende geuren hebben. Om ervoor te zorgen dat klanten de juiste indruk van uw merk krijgen, werkt Air Aroma aan het vastleggen van de olfactieve visie van uw merk. Het toevoegen van een omgevingsgeur die gebaseerd is op de identiteit van een merk, verdiept de relatie met uw klanten en vormt een sterkere, meer memorabele band bij elk dealerbezoek. In een geparfumeerde omgeving blijven klanten langer hangen, waardoor ze zich op hun gemak en vol vertrouwen voelen bij de keuze van hun nieuwe auto.

De ultieme verkoopervaring in de markt voor luxe auto’s vertoont stijl en elegantie en geur biedt een nieuwe standaard van klantenzorg. Daarnaast is geur gericht op het creëren van een sfeer in de showroom en het versterken van gevoelens van kwaliteit, integriteit en vertrouwen – het smeden van een emotionele band met uw merk.

Geurfeit

Het menselijk reukvermogen beïnvloedt 75% van de dagelijkse emoties en speelt een belangrijke rol in het geheugen

Autogeuren die gedenkwaardige merkervaringen creëren.

Het toevoegen van een unieke geur aan uw showroom creëert een onvergetelijke ervaring voor de gasten. Een aangename geur in de ruimte kan autokopers helpen ontspannen tijdens wat vaak een stressvolle ervaring kan zijn. Air Aroma heeft gewerkt met een aantal van ‘s werelds grootste automerken het creëren van op maat gemaakte oplossingen van auto-shows, in-car geuren aan het begeuren van auto showrooms. Onze autodealer partners omvatten Aston Martin, Nissan, Mercedes-Benz, Lincoln, Toyota en General Motors. Elke geur vertegenwoordigt op unieke wijze de waarden van het merk, de doelgroep, de geschiedenis en de toekomst; een unieke boodschap aan de klanten.

Merkherkenning

Aangezien geur verbonden is met het geheugen, creëert geur een unieke en blijvende indruk bij klanten en voegt het op lange termijn waarde toe aan uw merk.

Langdurig verblijf

Een aangename geur zorgt ervoor dat klanten zich ontspannen en op hun gemak voelen, waardoor ze waarschijnlijk langer blijven rondkijken. Uit de resultaten blijkt dat consumenten eerder geneigd zijn te kopen en bereid zijn meer te betalen in een geparfumeerde omgeving.

Begin met het ruiken van uw autodealer

Neem contact op met een Air Aroma vertegenwoordiger, we laten uw bedrijf in een mum van tijd heerlijk ruiken.