Air Aroma and Nissan creëren geur belevenis voor Nissan auto show

Post Image

Nissan Motors staan ​​bekend als de voorhoede van innovatie en technologie, en hun laatste innovaties zijn zojuist onthuld op de North American International Auto Show. Nissan verleggen de grenzen en onderscheiden zich van de concurrentie, door als eerste auto-industrie bedrijf een geur branding te gebruiken consequent door de hele auto-tentoonstelling.

Hun laatste autosalon ontwerp en het aanbieden van de titel "Innovatie die prikkelt" is net gedebuteerde in Detroit. De autoshow stand is gericht op het verleiden van alle zintuigen uit het zicht, geluid, gevoel en heel belangrijk, geur. Veel grote merken, met begrip van luxe hotels en winkels, begrijpen het belang van interactie met alle zintuigen, als onderdeel van de klantervaring en Nissan tevens het belang erkent.

Nissan benaderde Air Aroma vorig jaar om hen te helpen bij het vinden van een geur die het best geschikt is en afgestemd op hun merk en marktpositie. Nissan gaf de Air Aroma parfumeurs een korte omschrijving, ze wilden een geur die modern en levendig en spannend is en dat ook doorschemeren richting de Japanse oorsprong van het bedrijf.

Air Aroma, nu de officiële geur partner voor Nissan, gebruikte deze eerste beknopte in combinatie met te kijken naar doel-Nissan publiek en merkidentiteit het selecteren van de prefect geur. Een frisse, luxe en oosterse geur met hints van groene thee notities werd uiteindelijk geselecteerd.

Het koppelen van een merk met een geur is zeer effectief in omgevingen waar meerdere zintuigelijke triggers, zoals verlichting, geluid en luxe omgeving. Laatste tentoonstelling van Nissan, toont al deze functies en bovendien het gebruik van geur, zullen ze met achtergrond muziek op subtiele wijze de stemming voor morgen, middag en avond verandert.

Roel de Vries, vice-president van Global Marketing Strategy, Nissan Motor Co, Ltd, verklaard het belang van geur, de geur branding proces voor Nissan en bespreekt de toekomstige geurende kans voor Nissan dealers en auto showrooms. Roel legt uit, "Dit is wat andere merken aan het doen zijn. Zoals, een aantal zeer bekende kledingmerken en hotelketens. Wanneer je loopt in de receptie, u onmiddellijk de geur herkent en het voelt als thuiskomen "

De nieuwste standontwerp en de presentatie van de Nissan the vert, oosterse geur, zal aanwezig zijn op 10 andere autoshows in 2013.

De Detroit expositie zal van 14 tot 27 januari van dit jaar in het Cobo Center te zien zijn.

Voor meer informatie over Nissan bezoek hun website of bekijk hun persbericht hier.

Ontdek hoe Air Aroma u een aangepaste eigen geur voor uw merk of bedrijf of gewoon contact ons als u vragen hebt.

Persbericht Bijlage: Download PDF

Reacties

Wij stellen uw opmerkingen op prijs, spam of beledigende opmerkingen worden niet getolereerd.

Wauw geweldig idee. Wordt dit al bij de nieuwe modellen toegepast? Heb hier namelijk nog niks over gezien bij @ http://www.leendertvdborn.nl/ en die lopen vaak wel voor op zulke info!

Leuk bedacht door Nissan! Het koppelen van een merk met een geur is zeker effectief.

Bericht reactie