Signature geuren die de winkelbeleving verbeteren

Nu steeds meer shoppers zich tot online platforms wenden, is de winkelervaring in de winkel een cruciale kans om hun merk effectief te portretteren en loyale klanten te kweken. Wanneer het winkelend publiek een fysieke winkel bezoekt, moet de merkervaring gedenkwaardig zijn. Winkeliers houden rekening met elk aspect van hun winkels: de indeling en het decor, de muziek en de verlichting. Slimme detailhandelaren maken nu gebruik van het vijfde zintuig van hun klanten, geur…

In combinatie met andere marketingsignalen kan geur de merkverbinding versterken, een sterkere communicatie tot stand brengen en de merkenloyaliteit verdiepen. Signature geuren op maat voor retail- en modemerken worden ontworpen om de algemene merkboodschap en -omgeving tot uitdrukking te brengen, waardoor de perceptie, de emotie en de band met het doelpubliek worden versterkt, en zo een geïntegreerd en gedenkwaardig onderdeel worden van de algemene identiteit en merkcommunicatie van het merk.

In de detailhandel kunnen kaarsen gevaarlijk zijn en parfumsprays duur en inefficiënt. Voor een gelijkmatig en consistent geurniveau in uw winkel adviseren wij de verspreiding van geur via onze “koude lucht verspreiding” technologieën die kunnen worden geprogrammeerd om vrij te geven tijdens de openingstijden van de winkel.

Geurfeit

Toen klanten werd gevraagd een paar schoenen te vergelijken in een winkel met en zonder geur, gaf 84% aan dat ze eerder geneigd waren te kopen in de winkel met geur.- Hirsch, Alan R. Smell and Taste Treatment and Research Foundation, Ltd”.

Retail geur van mode tot meubelzaken

Het toevoegen van een geur aan uw winkel verbetert de ervaring van de shopper en zorgt voor een emotionele band. Klanten zullen langer blijven hangen in een winkel met een geur, en de ervaring blijft in hun gedachten lang nadat ze zijn vertrokken. Van modeshows en pop-up winkels tot traditionele winkels, uw signature geur kan een concurrentievoordeel bieden.

Alles wat we zien, horen, aanraken en ruiken vormt een algemeen beeld van het merk. Al meer dan twee decennia werkt Air Aroma samen met alles, van eenmalige designerboetieks tot wereldwijde winkelketens om geurmarketingstrategieën te ontwikkelen die de klant dichter bij het merk brengen en levenslange merkadvocaten verzekeren. Air Aroma heeft aangepaste geuren gecreëerd voor toonaangevende merken zoals Canada Goose, Hugo Boss, Samsung, Scotch and Soda en meer. Onze klanten boren een breed scala aan detailhandelssegmenten aan, waaronder mode, sieraden, technologie, accessoires, sportartikelen, meubilair, winkelcentra en warenhuizen.

Gedenkwaardige ervaring

Ons reukvermogen is rechtstreeks verbonden met het deel van de hersenen dat verantwoordelijk is voor geheugen en emotie.

Verhoogde verkoop

Omgevingsgeur heeft de sterkste impact als het gaat om het versterken van consumentengedrag in termen van emotie, evaluatie, bereidheid om terug te keren naar een winkel en koopintentie.

Begin met het begeuren van uw winkel

Neem contact op met een Air Aroma om een unieke begeurde winkelervaring te creëren.