Overzicht

Wat is Aropromo?

Aropromo is een bekroonde "Point of Sale" (POS) oplossing die merken door geur in staat stelt om echt multi-zintuiglijke promotiecampagnes te creëren. Aroromo laat door geur in uw product-display of billboard, klanten verleiden te communiceren en uw product te beleven.

Verkoop displays zijn bedoeld om te tekenen in de aandacht van een klant en markeert nieuwe en speciale producten die u aanbiedt. Ontworpen om de geur van het product dat wordt weergegeven te laten uitstralen, Aropromo werkt om de visuals, tekst en verpakking naar een volgend niveau te verbeteren.

Case studie

Unilever: In 2013 creerde Air Aroma een succesvol landelijk geurende Product Promotie met de campagne voor Unilever anti-transpirant merk Axe-Apollo.

Gemaakt om u heen

Slim, compact en betaalbaar, Aropromo is volledig aanpasbaar aan uw merk. Met Aropromo kunt u uw visuele merk integreren samen met uw product en geur in een unieke display. Klanten hebben interactie met het scherm door middel van een drukknop, bewegingsmelder of een tijdsinterval waardoor er geur vrij komt. Het resultaat is een punt van aankoop door geur diffuser en de geur die volledig aan uw eigen merk is.

Uw merk

Aropromo heeft alles te maken met uw merk. Onze parfumeurs, ontwerpers en merkstrategen werken samen met uw bedrijf die rekening houden met uw visuals, artwork en de gehele marketing boodschap in de display creëren, welke uw klanten niet zullen vergeten.

Uw display

Aropromo is ontworpen om te passen in uw verkoop display. De op batterij werkende geur apparaat wordt geleverd in verschillende maten, dus als je op zoek bent naar een geur voor een groot billboard of een kleine in-store display, Aroprom is flexible genoeg om te passen in uw display.

Uw geur

Aropromo gebruikt uw geur. Door het integreren van de geur, Aropromo verbindt consumenten rechtstreeks naar uw product en het merk, zodat ze uw product of boodschap onvergetelijk en boeiende manier ervaren.

Award winnen

Aropromo wint 2013 POPAI Award

(POPAI) Point of Purchase Advertising International is de enige non-profit vereniging wereldwijd uitsluitend gewijd aan de retail en winkel marketing. De Jaarlijkse showcase awards voor ontwerp en fabricage talenten van zowel producenten en leveranciers over de hele wereld, erkennen uitmuntendheid binnen de industrie.

Aropromo ontving de POPAI Technology & Innovation award voor 2013. Aropromo werd gezien als een baanbrekende, slimme impactvolle en een gedurfd punt van aankoop en de oplossing voor de zeer concurrerende en snel veranderde retai markt.

Aropromo Klanten

Bedrijven die gebruik maken van Aropromo

Aropromo biedt merken en marketeers een krachtige en effectieve manier voor gebruik van geur als onderdeel van hun promotiecampagne. Combineren van zowel een visuele en geur ervaring in de winkel.

Top merken waaronder Unilever en Colgate Palmolive hebben Aropromo gekozen en als een meeslepend verkooppunt ervaren. Aropromo stelt klanten in staat om te communiceren en sample producten zoals parfums, wasmiddelen, wasverzachters, shampoo, deodorant, eten en drinken.

Of uw bedrijf nu groot of klein is, Aropromo is een kosteneffectieve manier om verbinding te maken met klanten.

Colgate-Palmolive

Unilever

Caudalíe

Klaar om te kopen?

Neem contact op en begin met begeuren

Contacteer Air Aroma en wij helpen met het creëren van uw eigen multi-zintuiglijke promotiecampagne, met behulp van uw geur en merknaam om met elkaar het perfecte verkooppunt te creëren.